A ready szó játékos megkurtításával létrejött RedY nevet kapta a villányi borvidék legújabb terméke. A névben az Y arra utal, hogy a villányi pincészetek ezen a „bisztróboron” keresztül szeretnék megszólítani és megnyerni maguknak a Y generáció fiataljait.

Könnyed, gyümölcsös, vidám, fiatal, bulis, kedves, pimasz, vagány, izgalmas. Nem akar több lenni, mint ami, de kevesebb sem. Pont olyan, mint a készítői, a fiatal és örökifjú villányi borászok. A villányiak szeretnek és tudnak is bulizni, ezért megalkották a tökéletes bulibort, a RedY-t. A bor, amelyet kezdetben 9 pincészetben készítenek, azonos márkanévvel, játékos közös címkével kerül forgalomba.

A „Villány vidám arcát” felvillantó RedY egy portuguieser alapú házasítás, amelyben megjelenhetnek még a blauburger, zweigelt, kékfrankos, kadarka és más Villányban honos fajták. (forrás: Villányi Borvidék)

A Teleki Villányi RedY-be a portugieseren túl blauburger és syrah került. Előbbi a lendületét, utóbbi az izgalmas fűszerességét adja. Rendeld meg webshopunkból és legyél Te is a RedY közösség tagja!