A projekt előzménye és célja
A Villányi és Tokaji borvidéken tevékenykedő pincészetekként jelentős kereskedelmi potenciált látunk abban, hogy a külpiacokon borstílus szempontjából széleskörű, minden borkategóriát és árszegmenst lefedő kínálatunkkal, a magyar borok széles skáláját bemutatva egy teljes értékű portfólióként érvényesüljünk. Ennek érdekében megosztjuk egymással borszakmai, kereskedelmi, piaci ismereteinket, ezáltal garantálva a közösen megvalósítandó akciók sikerességét.
Csányi Pincészet és Grand Tokaj – edukáció mindenek felett
A JÓ MAGYAR BOR konzorcium tagjaiként küldetésül tűztük ki, hogy tájékoztassuk a fogyasztókat a tagállamokban a bor felelősségteljes módon történő fogyasztásáról és a káros alkoholfogyasztáshoz kapcsolódó kockázatokról, továbbá – a bor egyedi földrajzi környezetének vagy származásának tulajdonítható különleges minőségével, hírnevével vagy egyéb jellemzőivel összefüggésben – az oltalom alatt álló eredetmegjelölések és az oltalom alatt álló földrajzi jelzések uniós rendszeréről. A kampányt az edukáció jegyében kívánjuk megvalósítani széleskörű portfóliónkat kihasználva.
A projekt során célunk, hogy a földrajzi árujelző népszerűsítésével a fogyasztók részére kellő mennyiségű, objektív információt juttassunk el ahhoz, hogy kiválaszthassák a nekik legmegfelelőbb terméket.